Totalt antall sidevisninger

tirsdag 19. mars 2013

NYE SPISESTUE-STOLER

    Mens jeg venter på spisestue-sofaen jeg ønsker meg, får disse stolene fra Bohus gjøre jobben så lenge. Regner med at bygge-perioden varer en stund til, så jeg får smøre meg med tålmodighet så lenge. Men er ganske fornøyd med stolene, synes de passer til bordet og gir en lunt uttrykk) Så da har 4 stk stoler flyttet inn,koselig!)
Ellers har barna blitt friske....og jeg syk...skikkelig forkjøla...typisk, men får bare pøse på med nesespray og c-vitaminer)
Konkuransen i helga gikk så bra, ene eleven min vant og de andre gikk også fint! Moro!
Ønsker alle en super tirsdag!

1 kommentar:

  1. De stolene passet kjenpe fint inn i ditt lune hjem :-) Deilig med noe nytt! :-) Her avventes alle innkjøp til vi har kommet oss inn i vårt nye hus. Det skal bli moro :)

    Ha en nydelig kveld du.
    Klem fra Monica.

    SvarSlett