Totalt antall sidevisninger

søndag 3. november 2013

EN SNIK TITT PÅ JENTEROMMET

 Bilder tatt i full fart, da det har gått i ett denne helga. Vi har feiret en veldig  fornøyd 6-åring)











Jenterommet har fått seg en liten make over.
 Skulle egentlig bare male listene rundt vinduet, men ofte drar det ene med seg det andre osv...
Og det er jeg glad for, endelig fikk jeg bort Hello Kitty tapeten som har bydd meg imot fra første stund.
 Fikk malt den ene veggen i en grå farge og to av veggene hvite. Den siste veggen er dekket med en skyvedørsgarderobe.



Tralla-la-la og hipp hurra!!
 
 
 
 
 
 
 
 












Det ble en liten titt, flere bilder kommer.

Ønsker deg en fin ny uke!!






 

6 kommentarer:

  1. Så koselig jenterom! Artig å stelle i stand fint til barna også. Jeg har to døtre som setter stor pris på mammas hjelp med slike ting, men sønnen derimot, han synes jeg overdriver en smule, så der har jeg ikke adgang, hahaha! Nyt novemberdagen! Klem, Anne <3

    SvarSlett
  2. Jaaa,så gøy å se rommet:))
    Vill se enda mere,såg kjempefint ut!
    Fin ny veke til deg skjønne Mille:)
    God klem Siv Mette

    SvarSlett
  3. Oi heldig jente du har,kjempefint rom:)) Og enig i å male over tapeten;)
    Klem

    SvarSlett
  4. Så kjekt med feiring! :) Gratulerer med dagen til jenta.. på etterskudd :)

    Så koselig jenterom! :) Alltid kjekt med litt forandringer - og da baller det ofte på seg ja :) *hihi* Kan tenke meg hun trives godt på rommet sitt.

    Stor klem fra Lite hi

    SvarSlett
  5. Wow, for et flott rom : )
    Mange fine detaljer!

    Ha en fin kveld : )

    SvarSlett
  6. Så koselig pikerom :) LIKER LIKER!

    SvarSlett