Totalt antall sidevisninger

lørdag 20. april 2013

FURUKOMMODE MAKEOVER OPPDATERT





 
 


Denne kommoden skulle noen i familien kaste. Da vi fant ut at den passet perfekt under trappa våres, fikk den bli med oss hjem.
 Med litt reste-maling (lys antikk, tror jeg), og gamle planker, fikk den seg en "makeover".
 Da vi rev den nesten 100 år gamle kjellertrappa, tok vi vare på plankene fra den til diverse småprosjekter. Syns de er så nydelige!!Har brukt de til å lage vedkasse også.
Stjerneknottene er fra Lama.
 
 
Her skinner sola i dag, så nå skal jeg komme meg ut en tur)
Håper sola skinner på dere også , og at dere får en super helg!
 

 







4 kommentarer:

  1. oi så flott makeover da:)) Godt funnet på da, misunner sånn kreativitet!!
    Her har jeg ørten maleprosjekt i hodet, så mange at INGEN blir gjordt..
    Fin fin lørdag til deg<3

    SvarSlett
  2. Hei :) lampen du lurte på har de hos Bolina.no klem

    SvarSlett
  3. Virkelig fått ny liv den. Takk for det koselige ordene og hjertelig velkommen som følger hos meg.

    SvarSlett