Totalt antall sidevisninger

søndag 7. april 2013

HJEMMELAGET BORD NR. 3 I GANG

Her er bord nr  3.Det blir et Lego-bord til lillebror i huset.
Han er veldig glad i å bygge og trenger et lekebord til å ha all lego`n på. ( Brann og politistasjoner , biler, båter, tog-bane  mm )
 Hylla under skal vi sette oppbevaringskasser. Skal bruke en brun-svart lakkbeis på bordet , samme som resten av møblene på rommet hans.
 På rommet hans har vi "løftet" senga , slik at han har ekstra plass under senga til dette bordet.
På dette bordet brukte vi 8 mm kryssfinerplate.
Det er 32 cm høyt uten hjul.
Tykk planke mellom bordplatene er 9,4 gange 9,4 cm.
Hele bordet er 120 gange 120 cm.
Satt på hjul fra Clas Ohlson til kr 59 pr stk. Skal ha et hjul midt under bordet også. (Men det hadde vi ikke liggende, så det får komme på til mandagen.)
Det viktigste med bordet er det funksjonelle, ikke så mye utseende. Men med et par små justeringer, tror jeg helt sikkert dette kunne blitt et flott stuebord!!
Bildet av ferdig bord kommer etter hvert.



3 kommentarer:

  1. Så kjekt med eit legobord! Og sikkert meir praktisk for mor også med tanke på støvsuging ;)

    Beisen eg brukte på bordet mitt heiter "drivved" og er frå Jotun!

    SvarSlett
  2. Genialt:)
    Så flinke og kreative:)
    Hos meg blir det som regel bare med tanken..
    Hilsen Charlotte

    SvarSlett
  3. Jeg er så imponert, så imponert! Flinke dere :-) Er du eller mannen din møbelsnekker? ;-) Tenker sønnen er fornøyd nå! Ha en fin kveld og takk for at du henger med meg når tiden til blogg er knapp :-) Klem.

    SvarSlett