Totalt antall sidevisninger

mandag 7. januar 2013

Litt natur med inn






Disse telysholderene har virkelig blitt mye brukt,passer til allt!!Deilig med litt natur inn i stua!Fin kontrast til det blanke og glitrende,og til min lilla og beige stue.Har faktisk LILLA  vegger i hele stua ,og er godt fornøyd med det.Malte for et halvt år siden,rett før vi flyttet inn her .Og da var jeg så lei latte,beige,grå og hvite veggene som var å se mange steder. Mest praktisk er det med en nøytral farge på vegger,slik at man lettere kan forandre stil og farger på interiør. Men i å med at jeg en rastløs type med mange prosjekter,vil det nok ikke bli noe problem å male om her.   I dag må jeg få tatt litt bilder,er ikke så veeeldig god på det, men syns det er gøy. Sette sammen forskjellige stilleben for så å knipse i vei! Mannen lurer litt når jeg "flyr" rundt på morgenkvisten å danderer og styrer med disse foto-prosjektene mine,hi hi! Moro er det)))Så skal jeg male lister på bad nr 1 og 3,og få tatt noen bilder av badene vi har pusset opp her. Ønsker alle en herlig dag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar