Totalt antall sidevisninger

tirsdag 23. april 2013

IT IS ON!!

Nå er utesesongen i gang for fullt! Og vi har myyye som skal gjøres!
I fjor sommer hadde vi nok med å flytte inn , etter å ha pusset opp i mange måneder og gjort huset beboelig.
Så nå skal kledning  og vinduer skiftes.
 Plenen planeres og hekk og blomster plantes.
Uthuset males.
Gjerde snekres og males.
 Og hagemøbler snekres. Litt å gjøre altså!)

I dag har jeg plantet i potter og kar på verandaen. Jeg er av den typen som elsker blomster, de er jo så vakre å se på!  Men samtidig så lett å glemme å vanne og stelle dem.... Så får vi se hvor lenge veranda-blomstene holder seg. Oliventreet skulle visst være enkelt å holde i live, heldigvis! Så skulle blomstene gå dukken , får jeg kose meg med treet mitt, hihi)
Er det flere som har mye hus og hage-arbeide i sommer?


Her er litt bilder fra verandaen , vegg som må males her også )





Ønsker dere en  fiiin ettermiddag og kveld!!

2 kommentarer:

  1. Så koselig uteplass dere har<3
    skal slippe å kjede deg du i sommer ihvertfall-oi oi!!
    Vi har planer om å få opp garasje, og da skal vi grave vekk MANGE busker og trær så får vi mindre hagearbeid ihvertfall;)Og gravingen skal vi IKKE gjøre selv!
    God kveld til deg:))

    SvarSlett
  2. så utrolig koselig uterom!
    Ønsker deg en fin kveld!!

    Kleeeem!!

    SvarSlett