Totalt antall sidevisninger

fredag 21. juni 2013

God helg!

Enda en uke på hell, dager og uker flyr av gårde!!
 Deilig med fredag da!
Sommer og skoleferien er i gang!
 Akkurat inntatt dagens middag, grilla laks, kylling og bakt potet med hvitløk og kryddersmør, mmmm det var gøtt!!
Ellers har jeg snart laga meg en liten landsby  av trehus, hihi !  Er så greit når jeg allikevel holder på ute å pusser og maler. Nå begynner det å bli nok, får jeg høre her...kremt kremt ! Men jeg stopper ikke ennå, neida , moro er det!
Ønsker alle som en , riktig god helg,kos dere!
 
Noen som ønsker en giveaway  på disse husene ??
 
 
 
 














12 kommentarer:

  1. Hihi,så koslig med landsby:)
    Ønsker gjerne giveaway:)))
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  2. Åå! Jeg elsker landsbyen :-) Vakker tre-farge og rette linjer er til å dåne av. Hihi. Mannen min likte de han ;-) Hvilke menn liker ikke planke-pynt da? Hehe. Er vel bedre enn alt dill dall vi handler. Knis!

    Og helt enig i at foreldrerollen og førskolelærerrollen er to heelt forskjellige ting. Forstod ikke foreldre som ikke bare kunne gå da ungen grein. Det gikk jo bra. Gjett om jeg ser den nå eller? Skal løpe avgårde med henne om det skjer. Haha. Neida.

    Men god helg til deg fine.
    Mailer deg jeg. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  3. Jaaaa og jeg vil gjerne trekke det loddet som gir garantert gevinst;-)
    Og du litt ironisk igrunn at du heter det samme som dattera mi...
    Klem♥

    SvarSlett
  4. ja koselig det=)og husene er jo så tøffe=) Ønsker deg en fin helg!!
    Klem

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselige ord inne hos meg:) Har laget meg noen trehus jeg også, må bare pusse litt på de, og kanskje male de? Jeg vet ikke:)

    Fin lørdag til deg:)
    Annelise

    SvarSlett
  6. Lekker landsby :) Utrolig hvor mye fint man kan få til med tre.

    Ønsker deg en fin helg!

    UnnT

    SvarSlett
  7. Hei, så deilig med grillet laks og kylling! Jammi. Håper vi får mye fint vær og mye grilling i sommer :-) Lekker landsby da! Ha en strålende helg :-)

    SvarSlett
  8. Såå fine hus!

    Setter så umåtelig pris på alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg. Jeg får dessverre ikke kommentert så ofte lenger, det er den tida vet du. Men jeg skal slutte å unnskylde meg, for nå skal jeg nyte tiden jeg har og oppdatere meg på dine sprell :)

    Fiin søndagskveld!
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett
  9. Husa dine er så fine!
    Nå skal jeg også lage meg slike fine hus, har du, så skal jeg og ha! ;)

    Tusen takk for du deler din kreativitet med oss

    Fineste sommerdager til deg

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  10. åååå, så artig :D Elsker kreative sjeler , som deg :) Tar med meg inspirsajonen og starter uka :) Takk skaru ha :) Klem fra Jannike :)

    SvarSlett
  11. så flotte!
    disse har du gjort deg flid med....ser dem er pusset, og det tar tid :-)

    jeg har spist laks i 2 dager og det er fantastisk godt!

    klem tone

    SvarSlett
  12. Så skjønn landsby du har laget deg!
    Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg.
    Innom for å ønske deg en riktig god sommer.
    Sommerklem
    Tonje

    SvarSlett