Totalt antall sidevisninger

onsdag 17. juli 2013

stuevegg, farge KALK

Sommer og ferie er deilig! Nyter dagene på stranda for det meste. En liten sommer-oppsummering kommer senere.
Nå har jeg og barna huset for oss selv i to uker, og de ukene skal virkelig brukes til både strandliv og oppussing. I går kveld klokka 23.45 var jeg på vei i seng, ....men så klarte jeg ikke å gå forbi maling-spannet som stod i stua, hi hi) 
Det ble noen timer med maling, og jeg er veldig fornøyd med fargen så langt. Kalk, pure color.
 Ble ferdig med første strøk i spisestua, her er et lite glimt




 Bilderamme fra Nille, pose fra " jordbær"-handel i går med oliventre.
 
 
 


 Postkort fra Bolia


Nå er vi på vei ut døra, stranda kaller)
Ønsker dere en solfylt deilig dag!!

 

3 kommentarer:

  1. Såg lekker ut fargen!!
    Kos deg på stranda,her har vi også sol idag:))
    Klemmer i fleng fra Siv Mette

    SvarSlett
  2. Åå, jeg vil se mer! Ser lekkert ut :-)
    Ler av at du malte SÅ sent (og kjenner meg igjen)
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  3. Det blir fint!
    Morsomt at andre også er ivrig :)

    Klemmer fra Maren

    SvarSlett