Totalt antall sidevisninger

mandag 9. september 2013

Ny pute





Flere enn meg som har fått dette kjøkkenhåndkle i et interiørblad nå nylig ?




Jeg likte det veldig godt, men syns det passet bedre i stua som en pute.













Ligget rett ut med feber noen dager, så tanken på nål og tråd fristet ikke så veldig allikevel
.Pakket det pent tilbake i sy skrinet å fant heller frem min gode venn : tekstil-lim.















Puttet papir inni en gammel hvit pute ( så ikke jeg skulle lime sammen hele putetrekket ) og limte på kjøkkenhåndkle rund, slik at det dekket forsiden av puta, og litt rundt kanten.
Enkelt og greit )


Det var igrunn alt jeg orket i dag, nå er det tilbake på denne sofaen for min del, ho ho!

Nei, det er kjedelig å være syk , masse jeg ønsker å gjøre som jeg ikke orker!
 Men det blir vel snart bedre )


Ønsker dere som titter innom en fin mandag og en  flott ny uke!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


6 kommentarer:

  1. Uffameg,kjedlig å være syk:(
    Ah,kult! Det kjøkken håndkle har eg også ja;)ingen dum ide.
    Ble jo kjempetøff!:))
    God bedring ønske eg deg Mille:o)
    God klem Siv Mette

    SvarSlett
  2. Woow, så smart! : )
    Det ble jo en kjempefin pute!
    Så kreativ du er : )

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Jeg må flire litt. Kroppen blir syk og sier "ro ned", men hva gjør Camilla? Syr en pute *blunk. Du er overkreativ, selv i syk tilstand *misunnelig! Hihi. Den ble da utrolig fin. Ligner jo veldig min pute fra IKEA. Blir aldri lei den ;-)

    Håper du blir frisk snart, og får ei flott ny uke.
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  4. Huff og huff så kjedelig å ikkje være iform,håper du kommer deg fort:)du er jammen flink som finner på å lage pute av kjøkkenhandkledet,blei så fine:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. ooh nice,digger mønsteret!!! Kjempelurt å bruke et kjøkkenhåndkle:))
    Gooooooood bedring<3
    Klem

    SvarSlett
  6. Hei på deg Camilla! Ja, dette har jeg i hus også, en det henger på komfyrdøra mi da. Dette var jo et veldig smart og flott påfunn da! Når det gjelder kommentaren du la igjen inne hos meg, så måtte jeg le høyt altså for jaaa, der har du truffet "spikeren på hodet" :) Jeg bare er heeelt avhengig av lysestaker og det tar liksom aldri slutt ;) Tenkte at jeg skulle prøve avvenning på meg selv nå, hihihi ;) Håper at du har en god dag og tusen takk for så hyggelige kommentarer fra deg. Det er alltid så koselig :)

    Stor klem, Anne <3

    Klem, Anne <3

    SvarSlett