Totalt antall sidevisninger

fredag 8. mars 2013

bordpynt



Med en kaktus og en ny lykt fra Lama, ble det litt nytt i stua , og forandring fryder alltid!
Sist helg var jeg i Tønsberg, og da fikk jeg kikka innom interiør- butikkene der, LYKKE !  Nytt fra sist jeg var der, var Palma!  Åhh , Palma er virkelig etter min smak!! Mange forskjellige herlige merker , som blant annet Lama , YGG og LYNG Palma collection og Affari.  Masse tøft av lamper, møbler og tekstil. Fikk handlet noen småting, men fortsatt myyyye som står på ønskelista derifra ))  Tar gjerne en tur veldig snart igjen, kjenner jeg...

I dag er jeg oppe og våken kl. 06 på en strålende lørdag!!  Klar for jobb i ishallen kl 8, moro når elevene mine er så flinke!) Riktig god helg dere!!)

2 kommentarer:

  1. og eg syntes det var tidlig å stå opp kl 8..

    Flott brett og pynt, ønsker meg og sånt brett:)

    Ha ein flott lørdag!

    Charlotte

    SvarSlett
  2. Oi! Det var tidlig på an. God morgen og all ære til deg ;-) Jenta mi våknet just nå, kl.9 (!) Jeg er i sjokk ;-) Hihi. Og for første gang på lenge.. uthvilt! *smiil. Håper du får en strålende dag på jobb, og ei glad helg!

    Klem fra Monica.

    SvarSlett