Totalt antall sidevisninger

fredag 1. mars 2013

FURU KOMMODE MAKEOVER


Denne kommoden stod å ventet på å bli kjørt på dynga, hos et familiemedlem.
 Da vi målte, og fant ut at den passet perfekt i "trappe-kroken" vår, ble den med oss hjem.
Det er faktisk svogeren min som har snekret den, så da blir det ekstra koselig å ta vare på)
 Finner ikke noe "før"-bilde, men den var en helt vanlig, sliten, furu-kommode.
 Med litt reste-maling og kjellertrapp-plank, fikk den seg en skikkelig  "makeover"
.Limte plankene på toppen og skrudde på stjerne-knotter fra Lama. De passet best,  fant jeg ut ,etter litt forskjellig prøving...
( Da vi rev  kjeller-trappa, var det  mye, nesten 100 år gammel, slitt, nydelig plank!  Kjekt å få brukt litt av det!  Har fortsatt litt igjen, til flere små-prosjekter.)
 Nå skal jeg fyke av gårde på trening/jobb i ishallen. Har vært så hektisk de siste dagene med jobb og oppussing, så nå håper jeg at jeg får slappet av og lest litt blogger i helga)
 God helg dere!!             

Her fant jeg et før-bilde ) Huff og uff!(

3 kommentarer:

  1. Så kreativ makeover! Jeg kan bare svinge malekosten jeg :-) Flinking! God helg til deg og dine! Klem fra Monica :)

    SvarSlett
  2. Så flink du er! Det ble jo kjempebra :-)

    SvarSlett
  3. Tusen hjertlig takk,
    så hyggelig å høre))

    SvarSlett